پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215312
استقلال با يک ميليارد و هفتصد ميليون ستاره را از چنگ پرسپوليس درآورد
تاریخ انتشار : 1395/04/02 08:18:51
نمایش : 1267
مهاجم فصل گذشته ذوب آهن يکي از آن بازيکناني بود که سر خواستنش دعوا بود و با داشتن پيشنهاد از دو تيم پرسپوليس و استقلال و چند تيم اروپايي ترجيح داد به جمع آبي پوشان برود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کاوه رضايي که مدتي با پرسپوليسي ها در حال مذاکره بود، به شکلي عجيب از سمت باشگاه پرسپوليس به طرف استقلالي ها رفت و با اين تيم قرارداد بست.

 

گفته مي شود رضايي با بختيار رحماني خريد جديد استقلالي ها رابطه خوبي دارد و همين رابطه هم در استقلالي شدن او موثر بوده، اما نقش اصلي را رقم نجومي استقلالي ها براي مبلغ قرارداد کاوه تعيين کرده است.

 

بر اين اساس، کاوه 1.7 ميليارد تومان از استقلال گرفته که 600 ميليون آن نقد بوده است. اين رقم در فوتبال ايران بسيار قابل توجه است. در عين حال پرسپوليسي ها هم به کاوه قول قرارداد 1.4 ميلياردي با 500 ميليون نقد را داده بودند.

 

حالا بايد منتظر ماند و ديد که آيا قرارداد کاوه هم مثل قرارداد بختيار براي استقلالي ها دردسر درست مي کند يا نه. استقلالي ها به خاطر قرارداد بختيار، حاشيه هاي زيادي را پشت سر گذاشتند.

 

اما نکته عجيب ديگر درباره پيوستن رضايي به استقلال اين است که وي پس از توافق با استقلالي ها با برانکو تماس گرفت و او را از تصميمش مطلع کرد. رضايي از برانکو رخصت گرفت و سرمربي سرخ هاي براي شاه ماهي نقل و انتقالات آرزوي موفقيت کرد.

منبع:نامه نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html